Sauerland Alpin Hotel hotel logohotel logo

"Very satisfied"

Based on 545 reviews
By Fred & Lidy
60-69 years
Reviewed: 3 months ago (11/08/2024)
Date of experience: 08/2024

ondanks de rokers bij het restaurant hebben wij een fijne tijd gehad

Beste Fred & Lidy,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel met ons te delen. We zijn blij dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad. Onze oprechte excuses voor het ongemak veroorzaakt door andere gasten die rookten in de buurt van het restaurant. Ons hotel streeft ernaar om een aangename en plezierige omgeving te bieden voor al onze gasten en we zullen ons niet-roken beleid in alle openbare ruimtes blijven handhaven. Bedankt voor uw keuze om bij ons te verblijven en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Family
50-59 years
Reviewed: 3 months ago (07/08/2024)
Date of experience: 08/2024

Wij hebben genoten van onze dagen in uw hotel. Omgeving was heerlijk en alles in uw hotel was goed.

Liebe Thalen-Lenten Familie,

Vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt in unserem Hotel entschieden haben und sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung abzugeben. Es freut uns zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt und die schöne Umgebung genossen haben. Unser Team arbeitet hart daran, allen unseren Gästen einen angenehmen und komfortablen Aufenthalt zu bieten. Es wäre uns eine Ehre, Sie in Zukunft wieder begrüßen zu dürfen.

Herzliche Grüße

Geschäftsführer
60-69 years
Reviewed: 3 months ago (07/08/2024)
Date of experience: 08/2024

ligging in een mooie omgeving. net hotel met vriendelijk personeel.

Beste Bloed, J,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van onze prachtige locatie en ons hotel als gastvrij heeft ervaren met vriendelijk personeel. We streven ernaar om al onze gasten een aangenaam verblijf te bieden en het is altijd leuk om positieve feedback te ontvangen. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Friends
70-79 years
Reviewed: 3 months ago (06/08/2024)
Date of experience: 08/2024

Prima ontvangst, ruime en nette kamer en uitstekend gegeten

Beste Mos, LEO,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw recente ervaring met ons te delen. We zijn blij om te weten dat u genoten heeft van onze warme gastvrijheid, ruime en schone kamers en heerlijk eten. Uw vriendelijke woorden betekenen veel voor ons en we zijn blij dat we uw verwachtingen hebben kunnen overtreffen. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

70-79 years
Reviewed: 3 months ago (05/08/2024)

Fijne vakantie!
Heerlijk die stilte 's nachts.
Schone omgeving.
De sfeer zorgt voor tevreden en vriendelijke gasten. Leuke muziek/dansavond!
Sauerland Card is fijn.

Beste van Eeuwijk, GERARD,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel met ons te delen. We zijn blij te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en heeft genoten van de rustige sfeer, de schone omgeving en de gezellige muziek/dansavond. Het is onze hoogste prioriteit dat onze gasten een comfortabel en plezierig verblijf hebben. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

By Ton van Oosterhout
80+ years
Reviewed: 3 months ago (04/08/2024)

5jaar geleden in het alpin hotel gelogeerd toen was het geheel beter
Het hotel staat in een schitterende omgeving eten en drinken prima verzorgd en personeel aardig en hulpvaardig maar kamer onderhoud etc slecht verzorgd jammer want het hotel verdient beter

Beste Ton van Oosterhout,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over uw recente verblijf in ons hotel. Wij zijn blij te horen dat u heeft genoten van onze prachtige locatie, het heerlijke eten en het vriendelijke personeel. Echter, onze excuses voor de tekortkomingen in het onderhoud van onze kamers. We streven ernaar om onze gasten de beste ervaring te bieden en we waarderen uw feedback omdat het ons helpt te verbeteren. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen om u te laten zien hoe toegewijd we zijn aan het bieden van een aangenaam verblijf.

50-59 years
Reviewed: 3 months ago (02/08/2024)
Date of experience: 07/2024

Wij hebben heerlijke dagen gehad.

Lieber Jacobs,

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Erfahrungen in unserem Hotel mitzuteilen. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie einen wunderbaren Aufenthalt bei uns hatten. Es ist immer unser Ziel, unseren Gästen ein angenehmes und unvergessliches Erlebnis zu bieten. Wir danken Ihnen für Ihre freundlichen Worte und hoffen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

Viele Grüße,

Geschäftsführer
By Kathleen
60-69 years
Reviewed: 3 months ago (02/08/2024)
Date of experience: 08/2024

Het is een super verblijf geweest.
We hadden een mega kamer met prachtig uitzicht,alleen zou ik bij iedere kamer een mooi buiten zitje zetten .
Het ontbijt en diner waren echt super, complimenten aan de kok,de lunch is wat minder maar prima .
De terrassen jammer geen zit mogelijkheid zou mooi zijn als daar relax stoelen op gezet zouden worden .
Maar verder hebben wij het super gehad,zeker een aanrader.

Beste Kathleen,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven over uw recente verblijf in ons hotel. We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw ruime kamer met het prachtige uitzicht. Onze chef waardeert uw complimenten over het ontbijt en diner. We waarderen uw suggestie voor zitplaatsen buiten en zullen dit in overweging nemen voor toekomstige verbeteringen. Het was een genoegen om u als gast te hebben en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

By fam Pels-van Voorst
80+ years
Reviewed: 3 months ago (31/07/2024)
Date of experience: 07/2024

Hebben van het verblijf genoten, maar als ik 'n paar aanbevelingen zou mogen doen zijn dat de volgende: 'n koelkastje zou niet te versmaden zijn en vervanging van de fles water op de kamer op de 2e dag zou ook aanbevelenswaardig zijn.

Beste fam Pels-van Voorst,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij waarderen uw aanbevelingen voor een koelkast en verfrissend water in de kamer, omdat ze in lijn zijn met ons streven naar het bieden van een comfortabele en gemakkelijke ervaring voor onze gasten. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

50-59 years
Reviewed: 3 months ago (31/07/2024)
Date of experience: 07/2024

Prima hotel, heel aardig en goed personeel, prima eten, badkamer wat verouderd, jammergenoeg geen prive balkon om op te zitten. Wij zaten aan de achterkant van het hotel, kamer 210, niet de beste kamer denk ik, heel gehorig met een tussendeur naar de naastgelegen kamer. Wel superfijn dat de hond mee mag in dit hotel!

Beste smulders, Hartelijk dank voor uw keuze om in ons hotel te verblijven en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij dat u genoten heeft van ons vriendelijke personeel, heerlijke eten en huisdiervriendelijk beleid. We waarderen uw feedback over de badkamer en de locatie van de kamer en zullen deze gebruiken om in de toekomst te verbeteren. Wij waarderen uw steun en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, [uw naam] (Hotel Manager)

Algemeen Directeur
Back to Top CERTIFICATE what's this?