Sauerland Alpin Hotel hotel logohotel logo

"Very satisfied"

Based on 545 reviews
By Frans van Ewijk
70-79 years
Reviewed: 3 months ago (31/07/2024)
Date of experience: 07/2024

Al meerdere keren in uw hotel geweest. Wij hebben het steeds reuze naar onze zin. Goede kamers, goede bedden, heerlijk eten en fantastisch personeel.

Beste Frans van Ewijk,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw mooie recensie met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw vele verblijven bij ons en dat onze kamers, bedden, eten en personeel hebben bijgedragen aan uw algehele positieve ervaring. Het is altijd een genoegen om zulke geweldige feedback van onze gasten te ontvangen. We kijken ernaar uit u in de nabije toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

By Busemann Berni
Date of experience: 07/2024

Das Alpinhotel ist einfach Klasse. Die bedienung ist sehr zuvorkommend. Mein Mann ist blind und gehbehindert.und es wurde alles getan ,daß wir uns sehr wohl fühlten.

Lieber Busemann Berni,

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns von Ihren Erfahrungen in unserem Hotel zu berichten. Es freut uns zu hören, dass Sie und Ihr Mann einen komfortablen und angenehmen Aufenthalt bei uns hatten. Unser Team ist stolz darauf, all unseren Gästen einen hervorragenden Service zu bieten, unabhängig von ihren Fähigkeiten. Es war uns ein Vergnügen, Sie als unsere Gäste zu haben und wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

Viele Grüße,

By M. Nikkessen
Date of experience: 07/2024

We hebben een fijn verblijf gehad. Alleen jammer dat je vooraf een preferentie kon doorgeven en dat daar vervolgens niets mee gedaan wordt. We hadden gevraagd om een rustig gelegen kamer en sliepen direct naast de lift... Ook kon men vanuit de hal naar buiten, waardoor we meermaals werden 'verrast' door iemand die voor ons raam op ons balkon stond.
Verder vonden we het ontzettend jammer dat wij geen stoeltjes op ons balkon hadden.

Geachte M. Nikkessen,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over uw recente verblijf bij ons. We zijn erg blij om te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad. Onze excuses voor het ongemak met betrekking tot de locatie van uw kamer en de balkonstoelen. In ons hotel streven we ernaar om onze gasten een comfortabel en ontspannen verblijf te bieden. Uw feedback is zeer waardevol voor ons en we zullen het gebruiken om onze service te verbeteren. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

By Rob Gijsen
Date of experience: 07/2024

We hebben een prima week gehad. We zijn niks tekort gekomen. Bedienend personeel uitstekend en hebben gezorgd dat we niet tekort kwamen.

Beste Rob Gijsen,

Bedankt voor het delen van uw ervaring in ons hotel met ons. Het is geweldig om te horen dat u een geweldige week heeft gehad en dat ons personeel uitstekende service heeft verleend. Ons team streeft ernaar dat elke gast zich thuis voelt en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen voor een aangenaam verblijf.

By Anneke
50-59 years
Reviewed: 3 months ago (29/07/2024)
Date of experience: 07/2024

Teleurgesteld, had er echt meer van verwacht. Liever wat meer betalen en dat het dan allemaal in orde is.

Beste Anneke,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Het spijt ons dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed. Ons team streeft ernaar om al onze gasten een comfortabel en gedenkwaardig verblijf te bieden. We waarderen uw waardevolle opmerkingen omdat ze ons helpen onze service te verbeteren. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen en u onze toewijding aan uitmuntendheid te tonen.

Met vriendelijke groet,

Directeur
By G.J. Derksen -Vonk
70-79 years
Reviewed: 3 months ago (29/07/2024)
Date of experience: 06/2024

we hebben genoten en komen graag terug

Geachte G.J. Derksen -Vonk,

Hartelijk dank voor uw keuze voor een verblijf in ons hotel en voor het delen van uw positieve ervaring met ons. Wij zijn erg blij om te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en waarderen uw vriendelijke woorden. We kijken er naar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen en u wederom een onvergetelijk verblijf te bezorgen.

No Public Name
60-69 years
Reviewed: 3 months ago (28/07/2024)
Date of experience: 07/2024

Prima plaats om te verblijven

Lieber Bakker, P.H.,

vielen Dank für Ihre wunderbare Bewertung! Es freut uns zu hören, dass Sie einen tollen Aufenthalt in unserem Hotel hatten. Unser Team ist bestrebt, unseren Gästen das beste Erlebnis zu bieten, und wir freuen uns zu wissen, dass wir Ihre Erwartungen erfüllt haben. Wir hoffen, Sie bald wieder für einen weiteren angenehmen Aufenthalt bei uns begrüßen zu dürfen.

Herzliche Grüße

By Melanie Gruber
50-59 years
Reviewed: 3 months ago (28/07/2024)
Date of experience: 07/2024

Auch wenn das Haus schon etwas älter ist, Hat es ganz viel Charme. Die Freundlichkeit des Personals und das gute Essen ist einfach top. was man vielleicht noch machen könnte, wäre für die Balkone auch Tischchen. Stühle sind ja da.

Liebe Melanie Gruber,

vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback zu Ihrem kürzlichen Aufenthalt in unserem Hotel zu geben. Es freut uns zu hören, dass Sie den Charme unseres Hauses und den außergewöhnlichen Service unseres freundlichen Personals genossen haben. Wir schätzen auch Ihren Vorschlag, Tische auf den Balkonen aufzustellen, und werden dies in Zukunft auf jeden Fall in Betracht ziehen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen, damit wir Ihre Erwartungen weiterhin übertreffen können.

Herzliche Grüße

No Public Name
60-69 years
Reviewed: 3 months ago (27/07/2024)
Date of experience: 07/2024

Onze ervaring is goed,ook om aantebevelen naar anderen

Beste Heijnen,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij te horen dat u een goed verblijf heeft gehad en dat u ons hotel aan anderen zou aanbevelen. Het is ons doel om u te voorzien van uitzonderlijke service en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

By J. Beers
70-79 years
Reviewed: 3 months ago (26/07/2024)
Date of experience: 07/2024

Minder goed hotel doordat het niet schoon is.

Beste J. Beers,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Ons team is er trots op onze gasten een comfortabel en aangenaam verblijf te bieden. We verontschuldigen ons dat de netheid niet aan uw verwachtingen voldeed en zullen dit probleem onmiddellijk aanpakken. Wij waarderen uw feedback en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Algemeen Directeur
Back to Top CERTIFICATE what's this?