Sauerland Alpin Hotel hotel logohotel logo

"Very satisfied"

Based on 545 reviews
By Evert
Date of experience: 07/2024

Mooi gelegen hotel met veel wandelmogelijkheden bij het hotel. Eten en drinken goed. Administratief gaat wel een en ander mis hebben we gemerkt.

Beste Evert,

Bedankt dat u voor ons hotel heeft gekozen en de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van de prachtige locatie en de wandelmogelijkheden rondom het hotel. Ons team werkt hard om onze gasten te voorzien van heerlijke maaltijden en drankjes en we zijn blij dat u hier tevreden over was. We verontschuldigen ons voor de administratieve problemen die u mogelijk heeft ondervonden en zullen ons best doen om dit te verbeteren. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Algemeen directeur
No Public Name
Date of experience: 07/2024

Bediening was goed alleen jammer dat ze met taal problemen zitten!

Geachte Klein Wolterink, JAN,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. We zijn erg blij om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met onze service. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak veroorzaakt door de taalbarrière, omdat wij ernaar streven om uitzonderlijke service te bieden aan al onze gasten. Wij danken u voor uw feedback en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

By GT.Bart-Kooij
Date of experience: 07/2024

Erg genoten, eten goed. Bedden goed. Badkamer wat gedateerd.

Geachte GT.Bart-Kooij,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in ons hotel. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en dat het eten en de bedden naar wens waren. Wat betreft de badkamer, we begrijpen dat deze misschien niet voldoet aan de moderne normen, maar onze filosofie is om een balans te behouden tussen comfort en het behoud van de historische charme van ons hotel. We hopen dat dit uw algemene indruk niet heeft beïnvloed en we kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

By K.Valk
Date of experience: 07/2024

Samen met vrienden 4 dagen erg genoten. Kamer was heel ruim,iets gedateerd,maar prima !! De service was goed, de all in formule ook. Het ontbijt en avondbuffet was lekker en gevarieerd. Je mocht zelfs voor de lunch meenemen wat je wilde( geen gebruik van gemaakt,alleen wat fruit. Maar voor grote wandelaars erg handig !!) 2x per week live muziek,wat wel de sfeer ook maakte. Af en toe een borrelhapje of wat chips.Heerlijk zwembad en sauna ! Enige minpuntje, douchen in bad,vooral omdat groot deel 60+ is. Maar wordt vast meegenomen in renovaties. Wij komen vast weleens terug !

Beste K.Valk,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw recente verblijf bij ons. We zijn blij te horen dat u en uw vrienden genoten hebben van uw 4-daagse verblijf en de ruime kamer en goede service hebben gewaardeerd. Onze all-inclusive formule, het heerlijke ontbijt- en dinerbuffet en onze live muziekevenementen maken allemaal deel uit van onze inspanningen om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Hoogachtend, [uw naam], Hotel Manager

Met vriendelijke groet,

No Public Name
Date of experience: 07/2024

We hebben samen met onze vrienden 4 heerlijke dagen gehad in het Sauerland Alpin Hotel.
De kamers waren wel wat verouderd maar heel erg ruim en schoon.
Het ontbijt en dinerbuffet was prima, voor ieder wat wils.
We hebben ook nog 2 x gezwommen wat ook erg fijn was na een stuk gewandeld te hebben.
Ook de live muziek s’avonds in de bar van Borrelnootjes was erg gezellig.

Beste Niewind, Ingrid,

Hartelijk dank dat u gekozen heeft voor een verblijf in het Sauerland Alpin Hotel en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij te horen dat u een heerlijke 4-daagse vakantie heeft gehad met uw vrienden en heeft genoten van de ruime en schone kamers en het ontbijt- en dinerbuffet. Het is geweldig dat u ook gebruik heeft gemaakt van ons zwembad en heeft genoten van de live muziek in onze bar. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

By Lea de Groot
Date of experience: 07/2024

Mooie omgeving, maar is dringend aan een update toe!

Beste Lea de Groot,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van onze prachtige omgeving. Wij streven ernaar om onze gasten een aangenaam verblijf te bieden en het spijt ons als sommige aspecten van uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeden. We zullen uw opmerkingen doorgeven aan ons team om onze service verder te verbeteren. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

By Berry

Goed maar beetje oud

Lieber Berry,

vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen. Es freut uns zu hören, dass Sie einen guten Aufenthalt in unserem Hotel hatten. Wir arbeiten ständig daran, unsere Dienstleistungen und Einrichtungen für unsere Gäste zu verbessern.

Wir schätzen Ihr ehrliches Feedback über den Zustand unseres Hotels. Sie sollten wissen, dass wir uns bemühen, ein Gleichgewicht zwischen der Erhaltung des historischen Charmes unseres Hauses und der Bereitstellung moderner Annehmlichkeiten zu wahren. Wir hoffen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

Viele Grüße,

Geschäftsführer
By AWPM de Kleijn.
70-79 years
Reviewed: 3 months ago (24/07/2024)
Date of experience: 07/2024

wel goed maar heb van te voren gevraagd naar kamers met douche in verband de leeftijd maar daar is geen gehoor aan gegeven we hebben nauwelijks of in zijn geheel geen gebruik kunnen maken van de badkamer.

Beste AWPM de Kleijn. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij zijn blij te horen dat uw verblijf over het algemeen goed was. Het spijt ons echter dat er niet aan uw verzoek voor een kamer met douche is voldaan. In ons hotel streven we ernaar om aan alle wensen van onze gasten te voldoen en we zullen nog harder ons best doen om dit in de toekomst te garanderen. We hopen dat u in de toekomst weer bij ons zult verblijven en ons een nieuwe kans geeft om uw verwachtingen te overtreffen. Hoogachtend, [uw naam] Hotel Manager

Met vriendelijke groeten

By G van Beerendonk
Family
70-79 years
Reviewed: 3 months ago (23/07/2024)
Date of experience: 07/2024

We genoten van het verblijf in jullie hotel en het eten was erg lekker en veel keuze

Geachte G van Beerendonk,

Bedankt dat u voor ons hotel heeft gekozen en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en dat u ons eten heerlijk vond. In ons hotel streven we ernaar om onze gasten een onvergetelijk en plezierig verblijf te bezorgen. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

By Bert Pals
60-69 years
Reviewed: 3 months ago (22/07/2024)
Date of experience: 07/2024

All-inclusive van 4 nachten gehad. Prima verzorging waarbij het opviel dat het personeel kwam vragen wat we wilden drinken. Restaurant was prima. Eén keer gebak willen kopen, maar het personeel zei dat het tot 17 uur besteld kon worden. Toen ik hem erop wees dat het 16.55 uur was, haalde hij zijn schouders op en zei: “Sorry, collega …..”. Punt van kritiek is het gemis van een thermostatische douchekraan. Het water was afwisselend veel te koud en veel te heet. Verder: prima!!

Beste Bert Pals,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven over uw verblijf van 4 nachten in ons all-inclusive hotel. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van onze attente service en de kwaliteit van ons restaurant. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u heeft ondervonden met de openingstijden van de bakkerij en het ontbreken van een thermostatische douche. We zullen uw waardevolle feedback doorgeven aan ons team, omdat we er voortdurend naar streven om de ervaring van onze gasten te verbeteren. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Algemeen Directeur
Back to Top CERTIFICATE what's this?