Sauerland Alpin Hotel Hotel Logohotel logo

Basierend auf 267 Bewertungen
Von Joël Sturmans
Familie
30-39 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 1 Woche (11.05.2024)
für den Zeitraum: 05.2024

Een voldoende, maar het all in concept klopt niet. Dit is misleidend: all in gaat pas vanaf 17:00. Advies, voeg anders ultra all in toe en geef de mogelijkheid tot het nuttigen van een groter assortiment, gebak overdag en een arrangement dat al in gaat voor 17:00.

Beste Joël Sturmans

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij te horen dat u over het algemeen tevreden was over onze service.
We zullen u aanmerkingen over de schoonmaak meenemen in onze team meetings, om hier beter te worden.

We begrijpen uw aanmerkingen over ons All In concept, maar zo is het concept zoals we het nu aanbieden en ook communiceren.

Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen!

Familie
70-79 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 1 Woche (11.05.2024)
für den Zeitraum: 04.2024

We waren prettig verrast. We zullen zeker terugkomen

Beste THEODORUS Schuijt,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke review! We zijn blij om te horen dat u aangenaam verrast was en graag terugkomt. Op <hotel name> streven we ernaar om al onze gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen en het is fijn om te weten dat we daar bij u in geslaagd zijn. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

Von Gerrit scheurwater
50-59 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 1 Woche (10.05.2024)
für den Zeitraum: 04.2024

Wij hebben het super leuk gehad

Beste Gerrit Scheurwater

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over uw verblijf bij ons! We zijn erg blij dat u het naar uw zin heeft gehad en hopen dat u snel weer terugkomt.

Bij Hotel de Koning streven we ernaar om elk verblijf uitzonderlijk te maken. We streven ernaar onze gasten de best mogelijke ervaring te bieden en we zijn blij dat we dit voor u hebben bereikt!

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u in de toekomst nog iets nodig heeft.

Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en we kijken ernaar uit om u binnenkort weer te verwelkomen.

50-59 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 2 Wochen (08.05.2024)
für den Zeitraum: 04.2024

Goed prijs-kwaliteitverhouding. Personeel was aardig en een mooie omgeving

Beste familie Van der Putten,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke review. We zijn blij dat u genoten heeft van de prijs-kwaliteitverhouding en de vriendelijke sfeer van het personeel. Ons doel is om een warme en gastvrije sfeer te creëren voor al onze gasten en ervoor te zorgen dat zij een aangenaam verblijf bij ons hebben.

Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen!

Von LIPKENS Willem
70-79 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 2 Wochen (08.05.2024)
für den Zeitraum: 05.2024

De ligging is prachtig , het eten is goed ,de netheid kan echter beter . Jammer dit de grandeur van vroeger aan het vergaan is !

Beste Heer LIPKENS,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij dat u de prachtige locatie en het eten in ons hotel heeft gewaardeerd.

Het spijt ons dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed. We nemen alle beoordelingen serieus omdat we ernaar streven onze service voortdurend te verbeteren. Onze filosofie is om blijvende herinneringen te bieden voor al onze gasten door middel van een onderscheidende gastvrijheid ervaring. We kijken ernaar uit u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen en u een nog aangenamere ervaring te bieden.

60-69 Jahre
für den Zeitraum: 04.2024

Goed lekker eten goed ontbijt.

Beste Mones,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te beoordelen. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van het heerlijke eten en ontbijt tijdens uw verblijf. Het is ons een genoegen om onze gasten te voorzien van een comfortabel verblijf en uitstekende maaltijden.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

60-69 Jahre

Prima verblijf gehad

Beste familie Keizer,

Ik ben blij te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons in het hotel. We zijn er trots op dat we onze gasten eersteklas service en accommodatie kunnen bieden. Onze filosofie is om al onze gasten te voorzien van het hoogste niveau van kwaliteit en comfort om hun verblijf bij ons aangenaam en gedenkwaardig te maken.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling achter te laten. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd en helpt ons om te blijven streven naar uitmuntendheid in elk aspect van ons bedrijf.

We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen!

Von Carla
Freunde
40-49 Jahre

Heerlijk genoten!!!
Mooie omgeving

Beste Carla,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw positieve beoordeling te delen. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en dat u de omgeving mooi vond. Uw vriendelijke woorden worden zeer gewaardeerd door ons team.

Wij geloven dat elke gast een plezierige en gedenkwaardige ervaring moet hebben en we streven ernaar dat elke gast zich welkom en comfortabel voelt tijdens hun verblijf bij ons.

Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

Von Tiesinga
50-59 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 2 Wochen (06.05.2024)
für den Zeitraum: 05.2024

Prima eten en drinken. Hotelkamer: doucheruimte netjes, kamer: gordijnen voor het raam niet helemaal sluitend, spinnenrag aan het plafond.

Beste Tiesinga,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over uw recente verblijf met ons te delen. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van het eten en drinken in ons hotel.

We streven er altijd naar om onze gasten een uitstekende ervaring te bieden en verontschuldigen ons als uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed. We weten hoe belangrijk het is dat u zich comfortabel en schoon voelt bij ons, dus we nemen alle feedback serieus. Daarom zullen we uw opmerkingen gebruiken om onze service voor toekomstige bezoeken te verbeteren.

Nogmaals bedankt dat u voor ons heeft gekozen en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Directeur
Von Alie Jonker
50-59 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 2 Wochen (06.05.2024)
für den Zeitraum: 05.2024

Prettig verblijf, goed te vertoeven

Geachte Alie Jonker

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over uw recente verblijf in ons hotel te delen. Het is altijd leuk om zulke positieve beoordelingen te ontvangen. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en optimaal gebruik heeft kunnen maken van al onze faciliteiten.

In het hotel streven we ernaar om een gastvrije en comfortabele omgeving te creëren voor al onze gasten. We zijn erg blij dat we dit voor u hebben kunnen doen en het heeft ons een nog groter gevoel van trots gegeven over wat we doen.

Nogmaals bedankt dat u voor ons hebt gekozen en we kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te zijn.

Algemeen directeur
Zurück nach oben ZERTIFIKAT Was ist das?