Sauerland Alpin Hotel Hotel Logohotel logo

"Sehr zufrieden"

Basierend auf 395 Bewertungen
Von Miranda Jakobs
50-59 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 1 Woche (04.07.2024)
für den Zeitraum: 07.2024

Prima hotel, ik moest wel wennen dat het meerendeel van de gasten tamelijk hoogbejaard was.

Beste Miranda Jakobs,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. In ons hotel zijn we trots op het creëren van een gastvrije omgeving voor gasten van alle leeftijden. Wij waarderen uw feedback en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Von Ed
40-49 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 1 Woche (04.07.2024)

Positief met mooie omgeving

Lieber Ed,

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns von Ihren Erfahrungen in unserem Hotel zu berichten. Es freut uns zu hören, dass Sie die schöne Umgebung genossen haben. Unser Team arbeitet hart, um sicherzustellen, dass unsere Gäste einen positiven und unvergesslichen Aufenthalt haben. Wir danken Ihnen für Ihre freundlichen Worte und hoffen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

Herzliche Grüße

Geschäftsführer

Redelijk tot goed. Verbeterpuntjes doorvoeren

Beste Loopik, J.,

Hartelijk dank voor uw keuze voor een verblijf in ons hotel. We zijn dankbaar voor uw feedback en zijn blij om te horen dat u over het algemeen een goede ervaring had. Ons team streeft voortdurend naar verbetering en we waarderen uw input. Onze filosofie is om onze gasten te voorzien van uitstekende service en een aangenaam verblijf. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen en uw verwachtingen te overtreffen.

Fijne vakantie gehad.
Komen graag terug!!

Geachte van de Weem, H.C.M.,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten voor uw recente verblijf in ons hotel. Wij zijn blij te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad en waarderen uw vriendelijke woorden. Het was een genoegen om u als gast te hebben en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Wij danken u voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie.

Von Cees Boezer
60-69 Jahre
für den Zeitraum: 07.2024

Hotel voldoet aan onze verwachtingen. Personeel behulpzaam en vriendelijk. Prijs/ kwaliteit staat in verhouding.

Beste Cees Boezer,

Bedankt dat u voor ons hotel heeft gekozen en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn erg blij om te horen dat ons personeel een positieve invloed heeft gehad op uw verblijf en dat u onze prijzen redelijk vond. Ons team doet er alles aan om u een uitstekende service te bieden en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen voor een aangenaam verblijf bij ons.

Von Dick Meiejr
Familie
60-69 Jahre
für den Zeitraum: 06.2024

Het verblijf was prima voor elkaar. Er zou nog een kleine verbetering mogelijk zijn in de netheid van de kamers. Verder hebben we ons prima vermaakt tijdens ons verblijf. Het personeel was zeer vriendelijk. En ons van alle gemakken voorzien. Zelfs tijdens het kegelen werd aan ons gedacht met drinken.

Beste Dick Meiejr,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw recente verblijf in ons hotel. We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en dat onze vriendelijke medewerkers in staat waren om u te voorzien van alle nodige voorzieningen. We waarderen uw feedback over de netheid van onze kamers en zullen proberen verbeteringen aan te brengen op dit gebied. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een aangenaam verblijf.

Met vriendelijke groeten,

Von kalverboert
für den Zeitraum: 06.2024

goed gelegen en vriendelijk personeel

Beste kalverboert,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel met ons te delen. We zijn vereerd dat onze gunstige locatie en vriendelijk personeel uw verblijf zo aangenaam hebben gemaakt. We streven ernaar om uitzonderlijke service te bieden aan al onze gasten en we zijn blij dat we in staat waren om dat te doen tijdens uw bezoek. Bedankt voor uw keuze om bij ons te verblijven en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

für den Zeitraum: 06.2024

Prima voor een weekend. Receptie heel vriendelijk. Personeel in bar wisselend.

Beste Bosman, E,

We zijn blij te horen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad en dat ons vrolijke receptieteam een positieve indruk op u heeft gemaakt. We streven ernaar om uitzonderlijke service te bieden aan al onze gasten en het is altijd geweldig om zulke vriendelijke feedback te ontvangen.

We waarderen uw opmerking over het barpersoneel en zullen dit met ons team bespreken. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor een aangenaam weekend.

Met vriendelijke groet,

Von Mat Bedaux
Einzelperson
80+ Jahre
für den Zeitraum: 06.2024

Vriendelijke bediening en de maaltijden waren voortreffelijk. Kamer was ook voor een alleenstaande klein,gedateerd maar functioneel.

Lieber Mat Bedaux,

vielen Dank, dass Sie uns Ihr Feedback mitgeteilt haben. Wir freuen uns zu hören, dass Sie unser freundliches Personal und die köstlichen Mahlzeiten während Ihres Aufenthalts genossen haben. Wir entschuldigen uns, wenn die Größe und das Aussehen der Zimmer nicht Ihren Erwartungen entsprochen haben. Unser Hotel ist bestrebt, allen Gästen funktionale und komfortable Unterkünfte zu bieten. Nochmals vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben. Wir hoffen, Sie in Zukunft wieder begrüßen zu dürfen.

Herzliche Grüße

Geschäftsführer
Von Gina v lith
50-59 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 2 Wochen (30.06.2024)
für den Zeitraum: 06.2024

Goed hotel.jamner dat de lift tot de derde verdieping ging.wij zaten op de vijfde.gezellig café met vriendelijk personeel.kwamen in de avond nog met hapjes rond.en de live musik was ook zeer aangenaam.

Beste Gina v lith,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel met ons te delen. Wij waarderen uw vriendelijke woorden over ons vriendelijke personeel en de leuke live muziek in het café. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat veroorzaakt werd doordat de lift maar tot de derde verdieping ging, maar we zijn blij dat u ons hotel een aangename plek vond om te verblijven. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Algemeen Directeur
Zurück nach oben ZERTIFIKAT Was ist das?