Sauerland Alpin Hotel Hotel Logohotel logo

"Sehr zufrieden"

Basierend auf 544 Bewertungen
Von Mose
für den Zeitraum: 10.2024

Voor de prijs wat wij hebben betaald was het goed.

Sehr geehrter Gast,

vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke mit uns zu teilen. Wir schätzen Ihr Feedback sehr.

80+ Jahre
für den Zeitraum: 10.2024

Wij waren erg blij met de
enorm grote kamer die er
ook nog eens heelnetjes
uitzag. Verder vriendelijk
en behulpzaam personeel.
Een echte aanrader

Sehr geehrter Gast,

vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke mit uns zu teilen. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben. Wir schätzen Ihr Feedback sehr und hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.

Viele Grüße,

Von M. Laumen
Gruppe
für den Zeitraum: 10.2024

Iedereen van de groep was tevreden over de kamer en zeker over het eten.

Sehr geehrter Gast,

Vielen Dank für Ihr positives Feedback. Es freut uns sehr, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt zufrieden waren. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.

für den Zeitraum: 10.2024

Goed huis. Beetje druk. Maar prachtige omgeving. Ondanks drukte bij buffet uitstekend eten ! Complimenten aan de kok[s] .!

Sehr geehrter Gast,

vielen Dank für Ihre freundlichen Worte und Ihr Feedback. Es freut uns, dass Ihnen die Umgebung und das Essen gefallen haben.

Jakob-Jan Blaauw Geschäftsführer
Gruppe
50-59 Jahre
für den Zeitraum: 05.2024

Hele groep was weer zeer te spreken over het verblijf

Sehr geehrter Gast,

es freut uns sehr, dass Sie und Ihre Gruppe unser Haus genossen haben. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.

Von Sjaak van Raaij
Freunde
70-79 Jahre
für den Zeitraum: 10.2024

Het was een aangenaam en fijn verblijf. Prima kamer, beetje gedateerd maar wel schoon. All Inclusive was perfect. Eten in buffetvorm was heerlijk. Fijn en vriendelijk personeel. Sauna was wel aan groot onderhoud toe!

Beste Sjaak van Raaij,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn verheugd te horen dat u een plezierig en aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel.

Wij waarderen uw vriendelijke woorden over onze schone en goed onderhouden kamers. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat onze gasten een comfortabel en ontspannen verblijf hebben.

Het is ook fijn om te weten dat u genoten heeft van ons All Inclusive pakket en dat u het eten in ons buffet heerlijk vond. We zijn er trots op dat we een verscheidenheid aan smakelijke gerechten aanbieden om aan verschillende smaken tegemoet te komen.

We zijn ook blij dat u ons personeel vriendelijk en behulpzaam vond. Het bieden van een uitstekende klantenservice is een van onze topprioriteiten, en we zijn blij dat dit tot uiting kwam in uw ervaring.

Verder hebben we nota genomen van uw feedback over de sauna die onderhoud nodig heeft. We streven er voortdurend naar om onze faciliteiten te verbeteren, en we zullen er zeker voor zorgen dat dit probleem snel wordt opgelost.

Het was een genoegen om u als gast te hebben, en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor een fantastisch verblijf.

Vriendelijke groeten

Von Rumler
40-49 Jahre

Sehr gut. Werden wiederkommen

Lieber Rumler,

vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten und wiederkommen möchten. Es ist immer eine Freude, zufriedene Gäste wie Sie zu haben.

Unser Ziel ist es, unseren Gästen den Aufenthalt in unserem Hotel so angenehm wie möglich zu gestalten. Daher freuen wir uns, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten.

Wir hoffen, Sie in naher Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen und Ihren nächsten Aufenthalt noch angenehmer zu gestalten.

60-69 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 2 Wochen (14.10.2024)
für den Zeitraum: 10.2024

Was gezellig en aangenaam.

Beste de Boer,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel te delen. Het doet ons plezier om te horen dat uw verblijf gezellig en aangenaam was.

Wij streven ernaar om onze gasten een warme en uitnodigende sfeer te bieden, en we zijn blij om te weten dat we erin geslaagd zijn om uw verblijf aangenaam te maken.

Wij waarderen uw feedback en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een comfortabel en aangenaam verblijf.

Vriendelijke groeten,

Von Jan Kuipers
70-79 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 2 Wochen (13.10.2024)

goed, degelijk, compleet aanbod

Geachte Jan Kuipers,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw recente verblijf in ons hotel. We zijn erg blij om te horen dat u ons hotel "goed", "degelijk" en met een "compleet aanbod" vond. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat alle aspecten van uw verblijf aan uw verwachtingen voldoen en deze zelfs overtreffen.

In ons hotel streven we ernaar om al onze gasten een onvergetelijke ervaring te bieden. Van onze goed ingerichte kamers tot onze voorzieningen en diensten, wij streven ernaar om voor iedereen een comfortabel en plezierig verblijf te creëren. Het is geweldig om te weten dat we deze belofte hebben kunnen waarmaken tijdens uw verblijf bij ons.

Wij waarderen uw steun en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een aangenaam verblijf.

Vriendelijke groeten

Von Theo
Familie
50-59 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 2 Wochen (13.10.2024)

Gastvrij en gezellig

Beste Theo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw recente verblijf in ons hotel. We zijn blij te horen dat u ons hotel gastvrij en gezellig vond.

In ons hotel streven we ernaar om een warme en gastvrije sfeer te creëren voor al onze gasten. Ons team is er trots op uitstekende service te bieden en ervoor te zorgen dat elke gast een comfortabele en plezierige ervaring heeft.

Uw positieve feedback wordt zeer op prijs gesteld en we zullen deze zeker met ons personeel delen. We zijn altijd op zoek naar manieren om te verbeteren, dus uw opmerkingen betekenen veel voor ons.

We hopen dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen voor een aangenaam verblijf.

Vriendelijke groeten,

Algemeen directeur
Zurück nach oben ZERTIFIKAT Was ist das?