Sauerland Alpin Hotel hotel logohotel logo

"Very satisfied"

Based on 544 reviews
By fam Zwiep
60-69 years
Reviewed: 2 weeks ago (11/10/2024)
Date of experience: 10/2024

prima, zeer gastvrij en gemoedelijk hotel. meeste personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. heerlijk eten, ook zeer uitgebreid en er is meer dan voldoende, als het op was werd het netjes aangevuld. hele rustige en mooie omgeving.
bij sommige van de gasten die er waren vond ik dat ze zich asociaal gedroegen, dat lag dus volledig aan die gasten en niet aan het personeel dat trouwens heel rustig bleef. om de 1 of andere reden denken mensen dan dat ze alles kunnen en mogen, wat storend kan zijn voor andere gasten. bv op je beurt wachten, of als je ziet dat personeel druk bezig is met opruimen, even geduld hebben.
onze mening is een heerlijk hotel om even tot rust te komen.

Beste fam Zwiep,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven over uw recente verblijf bij ons. Het verheugt ons te horen dat u een aangename en ontspannende ervaring in ons hotel heeft gehad. Ons team is trots op de uitstekende service en het creëren van een gastvrije sfeer voor al onze gasten.

We zijn blij dat u genoten heeft van onze heerlijke en uitgebreide eetgelegenheden, evenals van de rustige en mooie omgeving van ons hotel. Tegelijkertijd verontschuldigen wij ons voor het ongemak dat is veroorzaakt door andere gasten die mogelijk onachtzaam hebben gehandeld. Weet dat het altijd onze prioriteit is om een rustige en comfortabele omgeving voor al onze gasten te organiseren.

Wij waarderen uw vriendelijke woorden en aanbeveling van ons hotel als de perfecte plek om te ontspannen en op te laden. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen voor een aangenaam verblijf.

By John en Monique
60-69 years
Reviewed: 3 weeks ago (09/10/2024)
Date of experience: 10/2024

Mooi hotel met prachtig uitzicht vanaf de derde verdieping. Wakker worden door de koeien op de alm, uitgebreid ontbijt en een prachtige omgeving. In de avond een aantal keren met live muziek een gezellige NL-D-Vl avond gehad.

Beste John en Monique,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel te delen. Het verheugt ons te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u het prachtige uitzicht vanuit uw kamer op de derde verdieping op prijs stelde. Wakker worden met het vredige geluid van koeien op de alpenweide is echt een unieke ervaring.

We zijn ook blij dat u heeft kunnen genieten van ons heerlijke ontbijt en de prachtige omgeving. Het is geweldig om te weten dat onze livemuziekavonden wat extra vreugde aan uw verblijf hebben toegevoegd.

Wij streven ernaar om onvergetelijke herinneringen te creëren voor onze gasten door een combinatie te bieden van een adembenemend landschap, comfortabele accommodaties en vriendelijke service. Bedankt dat u ons gekozen heeft als uw vakantiebestemming.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen voor nog een aangenaam verblijf in ons hotel.

By Nee
Alone
60-69 years
Reviewed: 3 weeks ago (09/10/2024)
Date of experience: 10/2024

1 person betalen bijna voor 2 personne?????

Beste Nee,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw recente verblijf in ons hotel te beoordelen. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw algehele ervaring met ons.

Het spijt ons echter om te horen dat er mogelijk een verschil is geweest met de facturering. Ons hotel hanteert een filosofie van transparantie en eerlijkheid in de prijzen, en wij verzekeren u dat alle tarieven zorgvuldig worden berekend en nauwkeurig worden weergegeven in de uiteindelijke rekening.

Wij waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze diensten voor onze gasten voortdurend te verbeteren. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor een nog aangenamer verblijf.

By Visser
Date of experience: 10/2024

Prima hotel, het eten was ook goed, alleen als er een bus is (2 zelfs) dat word een hele lange rij eer dat je je eten hebt

Beste Visser,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel te delen. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en dat u ons eten goed vond.

Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u mogelijk heeft ondervonden tijdens uw maaltijd. Ons hotel streeft ernaar om uitstekende service te bieden aan al onze gasten, zelfs in drukke tijden. Wij waarderen uw begrip en geduld tijdens de piekuren.

Wij doen er alles aan om onze service en ons aanbod voortdurend te verbeteren, en wij hopen dat u ons in de toekomst nog een kans zult geven om uw verwachtingen te overtreffen.

Date of experience: 10/2024

Erg prettig, alleen kamer rook niet lekker

Geachte Koopmans, F.J.A.,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw recente verblijf in ons hotel. We zijn blij om te horen dat u uw algehele ervaring als plezierig heeft ervaren.

Het spijt ons echter dat de geur van uw kamer niet naar wens was. In ons hotel streven we ernaar om al onze gasten een comfortabele en aangename omgeving te bieden. U kunt er zeker van zijn dat we in de toekomst zullen blijven werken aan een aangenamere sfeer voor al onze gasten.

Wij stellen uw feedback zeer op prijs en hopen dat u overweegt om in de toekomst weer bij ons te komen logeren.

Family
80+ years
Date of experience: 09/2024

Wij komen hier graag en hebben het naar ons zin.

Beste Brouwer,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij te horen dat u graag in ons hotel verblijft en dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat elke gast een comfortabel en plezierig verblijf heeft.

Wij hopen u in de toekomst terug te mogen verwelkomen en danken u voor uw loyaliteit.

By J.van Vuren
70-79 years
Reviewed: 4 weeks ago (01/10/2024)
Date of experience: 10/2024

Geweldig,alles was prima,we komen zeker terug en wat n vriendelijke mensen werken er.

Beste J.van Vuren,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring in ons hotel te delen. We zijn blij te horen dat alles naar wens was en dat u ons personeel vriendelijk vond. Het is altijd een genoegen om zulke positieve feedback te ontvangen.

In ons hotel streven we ernaar om een gastvrije en comfortabele omgeving te creëren voor al onze gasten. We zijn blij dat we u een uitstekende ervaring hebben kunnen bieden tijdens uw verblijf bij ons.

Wij waarderen uw vriendelijke woorden en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

70-79 years
Reviewed: 4 weeks ago (01/10/2024)
Date of experience: 10/2024

Gezellig mooi lekker eten en zeer vriendelijk personeel

Beste Hornesch,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring met ons te delen. We zijn erg blij om te horen dat u ons hotel gezellig en ons personeel vriendelijk vond. Het doet ons veel plezier om te weten dat u van ons heerlijke eten heeft genoten.

In ons hotel streven we ernaar om al onze gasten een warme en gastvrije sfeer te bieden. Ons team is erg trots op het leveren van uitzonderlijke service en het creëren van een aangenaam verblijf voor elke gast.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een aangenaam verblijf.

60-69 years
Reviewed: 4 weeks ago (30/09/2024)

Schöne Region, nettes Hotel

Lieber Feldmann,

vielen Dank, dass Sie unser Hotel bei Ihrem jüngsten Besuch in unserer schönen Region gewählt haben. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und unser Hotel als einen angenehmen Ort empfunden haben.

In unserem Hotel bemühen wir uns, eine warme und einladende Atmosphäre für alle unsere Gäste zu schaffen. Es ist schön zu wissen, dass unsere Bemühungen nicht unbemerkt geblieben sind und dass wir Ihnen ein positives Erlebnis bieten konnten.

Wir wissen Ihr Feedback sehr zu schätzen und hoffen, dass wir Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen dürfen.

Viele Grüße,

Geschäftsführer
60-69 years
Reviewed: 4 weeks ago (30/09/2024)
Date of experience: 09/2024

Ein schönes Hotel um für ein paar Tage auszuspannen.

Lieber Kollig,

vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung über Ihren kürzlichen Aufenthalt in unserem Hotel abzugeben. Wir freuen uns zu hören, dass Sie einen angenehmen und entspannenden Aufenthalt bei uns hatten.

Unser Team ist sehr stolz darauf, einen außergewöhnlichen Service zu bieten und eine friedliche Atmosphäre zu schaffen, in der sich unsere Gäste entspannen können. Wir freuen uns sehr, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen und Ihnen ein unvergessliches Erlebnis bieten konnten.

Ihre freundlichen Worte bedeuten uns sehr viel und wir wissen Ihre Empfehlung zu schätzen. Wir hoffen, dass wir Sie in Zukunft für einen weiteren erholsamen Aufenthalt wieder bei uns begrüßen dürfen.

Herzliche Grüße

Geschäftsführer
Back to Top CERTIFICATE what's this?