Sauerland Alpin Hotel hotel logohotel logo
83%

"Very satisfied"

Based on 544 reviews
60-69 years
Reviewed: 4 weeks ago (28/09/2024)
Date of experience: 09/2024

Goed, personeel vriendelijk, eten goed, alles goed verzorgd,

Beste Kipp den Heijer,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw recente verblijf in ons hotel. Wij zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van ons vriendelijke personeel, het heerlijke eten en de algehele zorg en aandacht die aan uw verblijf besteed is.

Wij streven naar een uitzonderlijke service en een comfortabele ervaring voor al onze gasten, en we zijn blij te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd en zal met ons team worden gedeeld.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een aangenaam verblijf.

50-59 years
Reviewed: 4 weeks ago (27/09/2024)
Date of experience: 09/2024

Super fijn hotel. Eten was heerlijk.
S.avonds genieten van live muziek. Vooral de Borrelnootjes waren erg goed

Beste withag, ANJA,

Bedankt dat u ervoor gekozen heeft om in ons hotel te verblijven en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We vinden het geweldig om te horen dat u een super fijn verblijf heeft gehad en genoten heeft van ons heerlijke eten en de livemuziek 's avonds. Ons team werkt hard om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen, dus uw positieve feedback betekent veel voor ons.

We zijn vooral blij dat u van onze Borrelnootjes (snacks) heeft genoten, aangezien dit een van onze populaire gerechten is. Wij geloven erin om onze gasten tijdens hun verblijf een verscheidenheid aan smakelijke en hoogwaardige opties aan te bieden.

Het was een eer om u als gast te hebben en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen voor nog een aangenaam verblijf.

By Herman en Jeanne Coenen
70-79 years
Reviewed: 5 weeks ago (26/09/2024)
Date of experience: 09/2024

Wij lagen op kamer 308 dus konden gebruik maken van de lift. Lijkt ons voor gasten op 4e en 5e verdieping minder gunstig want die kunnen dan de laatste 2 verdiepingen alleen viia de trap bereiken

Beste Herman en Jeanne Coenen,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Wij zijn dankbaar voor uw positieve ervaring tijdens uw verblijf in ons hotel. Het betekent veel voor ons als onze gasten een comfortabel en plezierig verblijf hebben.

Wij begrijpen uw bezorgdheid over het gebruik van trappen voor gasten die op de 4e en 5e verdieping verblijven. Ons hotel is ontworpen met de veiligheid en het comfort van onze gasten in het achterhoofd, en wij bieden een liftservice om het voor al onze gasten gemakkelijker te maken om hun kamers te bereiken. Wij verontschuldigen ons als dit niet duidelijk aan u is meegedeeld tijdens het inchecken.

Wij waarderen uw waardevolle feedback en zullen er rekening mee houden bij ons streven om onze service voortdurend te verbeteren. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen en u een nog betere ervaring te kunnen bieden.

By Hilgers
70-79 years
Reviewed: 5 weeks ago (26/09/2024)
Date of experience: 09/2024

Een heel fijn hotel ik zou het iedereen aanbevelen .het personeel en bediening fantstisch

Beste Hilgers,

Bedankt voor uw keuze om in ons hotel te verblijven en dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het verheugt ons te horen dat u een prettige ervaring met ons heeft gehad en dat u ons hotel aan anderen zou aanbevelen.

In ons hotel streven we ernaar om uitzonderlijke service te bieden en gedenkwaardige ervaringen te creëren voor al onze gasten. Het is geweldig om te horen dat ons personeel en onze service aan uw verwachtingen voldeden.

Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en aanbeveling. Het zou een eer zijn om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

70-79 years
Reviewed: 5 weeks ago (25/09/2024)

Goed en vriendelijk hotel

Beste Lucas,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel te delen. Het verheugt ons te horen dat u van uw verblijf genoten heeft en ons personeel vriendelijk vond. Ons team is erg trots op het leveren van uitstekende service aan onze gasten, en het is altijd een genoegen om positieve feedback te ontvangen.

We streven ernaar om een gastvrije en comfortabele sfeer te creëren voor al onze gasten, en we zijn blij dat u zich thuis voelde tijdens uw bezoek. Het is geweldig om te weten dat onze inspanningen niet onopgemerkt zijn gebleven.

Wij danken u nogmaals voor het kiezen van ons hotel als uw accommodatie. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen en u opnieuw een aangenaam verblijf te kunnen bieden.

50-59 years
Reviewed: 5 weeks ago (24/09/2024)

Gezellig hotel , leuke Locatie

Beste grzesik, MP,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel te delen. We zijn blij om te horen dat u onze accommodatie gezellig vond en genoten heeft van de gunstige ligging. Ons team werkt hard om een gastvrije omgeving te creëren voor al onze gasten en we zijn blij dat we uw verblijf aangenaam hebben kunnen maken.

Wij waarderen alle feedback, zowel positieve als negatieve, omdat het ons helpt om onze diensten te verbeteren. We hebben nota genomen van uw opmerkingen en zullen blijven streven naar uitmuntendheid in alle aspecten van ons hotel.

We hopen u bij uw volgende bezoek aan deze prachtige stad weer te mogen verwelkomen.

Group
60-69 years
Reviewed: 5 weeks ago (24/09/2024)

Gut, ………………………………..

Dear Meyer,

Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We are delighted to hear that you had a pleasant stay with us and enjoyed our amenities and services. It is always our goal to provide exceptional hospitality to all our guests.

We appreciate your feedback regarding the cleanliness of the room. At our hotel, we strive to maintain high standards of cleanliness and hygiene, and we apologize if your experience did not meet your expectations. We will share your comment with our housekeeping team as we are always looking for ways to improve.

Nevertheless, we are glad that you found our location convenient for your needs. Our hotel is situated in a prime location, allowing easy access to nearby attractions and transportation options.

Thank you once again for choosing to stay with us and for sharing your valuable feedback. We hope to welcome you back in the future for another enjoyable stay.

Best regards

Managing Director
By Wobbes/Veening
Friends
60-69 years
Reviewed: 5 weeks ago (23/09/2024)
Date of experience: 09/2024

Wij komen nog een keer vertoeven

Beste Wobbes/Veening,

Bedankt dat u ervoor gekozen heeft om bij ons te verblijven en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van uw tijd in ons hotel en we zijn dankbaar voor uw positieve feedback.

Ons team werkt hard om uitzonderlijke service te bieden en gedenkwaardige ervaringen voor onze gasten te creëren. Het is altijd fijn om te weten dat onze inspanningen gewaardeerd worden.

We kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen en u opnieuw een aangenaam verblijf te bezorgen.

By Van Aken
50-59 years
Reviewed: 5 weeks ago (23/09/2024)
Date of experience: 09/2024

Super leuk hotel, mooie omgeving

Beste Van Aken,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel te delen. We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en de prachtige omgeving gewaardeerd heeft. Het is altijd een genoegen om positieve feedback van onze gasten te ontvangen.

Wij streven ernaar om onze gasten een unieke en gedenkwaardige ervaring te bieden tijdens hun verblijf bij ons. Ons team werkt onvermoeibaar om ervoor te zorgen dat alle aspecten van ons hotel, van de locatie tot de voorzieningen, aan de hoogste normen voldoen.

We hopen u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een aangenaam verblijf.

By Brand
50-59 years
Reviewed: 5 weeks ago (22/09/2024)
Date of experience: 09/2024

Das Haus ist stark renovierungsbedürftig. Es war nur 1 Sauna in Betrieb und zuwenig Sitzplätze zum ausruhen

Lieber Brand,

vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Erfahrungen in unserem Hotel mitzuteilen. Wir sind dankbar für Ihr Feedback und freuen uns, dass Ihnen unsere Saunalandschaft gefallen hat.

Wir haben Verständnis dafür, dass einige Bereiche des Hotels nicht Ihren Erwartungen entsprochen haben könnten. Seien Sie versichert, dass wir alle Rückmeldungen ernst nehmen und weiter daran arbeiten werden, Verbesserungen vorzunehmen.

Unser Hotel ist bestrebt, allen unseren Gästen einen angenehmen und entspannenden Aufenthalt zu bieten. Wir sind stolz darauf, eine Vielzahl von Annehmlichkeiten anbieten zu können, darunter mehrere Saunen, um den verschiedenen Vorlieben gerecht zu werden. Wir entschuldigen uns jedoch dafür, dass die begrenzte Anzahl von Sitzplätzen im Entspannungsbereich für Sie eine Unannehmlichkeit darstellte. Wir werden dieses Feedback bei der Planung weiterer Renovierungen in der Zukunft auf jeden Fall berücksichtigen.

Wir danken Ihnen für Ihren Besuch und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

Viele Grüße,

Geschäftsführer
Back to Top CERTIFICATE what's this?