Sauerland Alpin Hotel hotel logohotel logo

"Very satisfied"

Based on 544 reviews
By Kautenburger Josef
Date of experience: 09/2024

Das Hotel ist ein wenig im Zimmerbereich in die Jahre gekommen. Sonst hat alles gepasst und waren mit den Leistungen überaus zufrieden

Lieber Kautenburger Josef,

vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback zu Ihrem jüngsten Aufenthalt bei uns zu geben. Es freut uns zu hören, dass Sie insgesamt mit den Leistungen unseres Hotels zufrieden waren.

Wir wissen Ihre freundlichen Worte über unsere anderen Dienstleistungen und Einrichtungen zu schätzen. Wir sind stets bemüht, unseren Gästen einen komfortablen und angenehmen Aufenthalt zu bieten.

Allerdings bedauern wir, dass Sie das Zimmer etwas veraltet fanden. Wir sind ständig bemüht, unsere Einrichtungen zu verbessern und zu aktualisieren, um unseren Gästen ein noch besseres Erlebnis zu bieten. Seien Sie versichert, dass wir Ihr Feedback berücksichtigen werden, um die Qualität unserer Unterkünfte weiter zu verbessern.

Nochmals vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben und uns Ihre Meinung mitgeteilt haben. Wir hoffen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen und Ihre Erwartungen noch übertreffen zu können.

Herzliche Grüße

Geschäftsführer
By Albert Pieterse
Date of experience: 09/2024

Mooi hotel voor een paar dagen.
Eten was prima maar na een paar dagen wat eentonig.

Beste Albert Pieterse,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel te delen. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u ons hotel mooi vond. Het is altijd een genoegen om positieve feedback van onze gasten te ontvangen.

Het spijt ons dat de verscheidenheid aan eetgelegenheden na een paar dagen niet aan uw verwachtingen voldeed. Ons team werkt hard om al onze gasten een gevarieerde en heerlijke eetervaring te bieden. We stellen uw feedback echter op prijs en zullen er rekening mee houden als we ons aanbod blijven verbeteren en uitbreiden.

Ons hotel is er trots op dat we al onze gasten een comfortabel en plezierig verblijf kunnen bieden. Wij hopen dat u ons in de toekomst nog een kans zult geven om uw verwachtingen te overtreffen en onze gastvrijheid volledig tot zijn recht te laten komen.

Nogmaals hartelijk dank voor uw keuze om bij ons te verblijven, en we kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

By Kötteritzsch

Lohnender Aufenthalt!

Lieber Kötteritzsch,

vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Erfahrungen in unserem Hotel mitzuteilen. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns hatten.

In unserem Hotel bemühen wir uns, allen unseren Gästen einen außergewöhnlichen Service und komfortable Unterkünfte zu bieten. Wir wissen Ihre freundlichen Worte über unsere Bemühungen zu schätzen und freuen uns, dass diese einen positiven Einfluss auf Ihren Aufenthalt hatten.

Wir nehmen jedes Feedback ernst und werden weiterhin daran arbeiten, unseren Gästen ein noch besseres Erlebnis zu bieten. Unsere Philosophie ist es, die Erwartungen unserer Gäste stets zu übertreffen und ihnen ein unvergessliches Erlebnis zu bieten.

Nochmals vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben, und wir freuen uns darauf, Sie in Zukunft wieder begrüßen zu dürfen.

Viele Grüße,

Geschäftsführer
By Familie Visser
Date of experience: 09/2024

Goede ervaring, vriendelijk personeel, lekker gegeten

Beste Familie Visser,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw recente verblijf in ons hotel. Het doet ons veel plezier om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad en genoten heeft van de vriendelijkheid van ons personeel en het heerlijke eten.

Wij streven ernaar om een warme en gastvrije sfeer te creëren voor onze gasten, waar zij zich kunnen ontspannen en zich thuis voelen. Uw vriendelijke woorden over de gastvrijheid van ons team worden echt gewaardeerd.

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen en u een onvergetelijk verblijf te kunnen bieden.

By Bok
60-69 years
Reviewed: 6 weeks ago (19/09/2024)
Date of experience: 09/2024

Goed hotel , personeel is aardig toch achterstallig onderhoud

Beste Bok,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een goede ervaring had in ons hotel en dat u ons personeel vriendelijk vond. Het is altijd fijn om positieve opmerkingen van onze gasten te horen.

Tegelijkertijd willen wij ons verontschuldigen voor het ongemak dat veroorzaakt is door de staat van onderhoud in sommige delen van ons pand. Hoewel we ernaar streven om hoge standaarden te handhaven, begrijpen we dat er tijdens uw verblijf enkele gebieden waren die aandacht nodig hadden. Wees gerust, wij nemen uw feedback serieus en zullen er alles aan doen om uw problemen op te lossen.

In ons hotel geloven we in een comfortabel en aangenaam verblijf voor al onze gasten. Wij streven er voortdurend naar om de kwaliteit van onze faciliteiten en diensten te verbeteren en te handhaven. Uw feedback is waardevol om ons te helpen dit doel te bereiken.

Wij danken u nogmaals voor uw keuze om bij ons te verblijven en voor het delen van uw ervaring. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen en u een nog betere ervaring te kunnen bieden.

70-79 years
Reviewed: 6 weeks ago (19/09/2024)
Date of experience: 09/2024

Heel goed naar de zin gehad.

Beste Rougoor, A.,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel te delen. We zijn erg blij om te horen dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad.

Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat elke gast een aangenaam en comfortabel verblijf heeft, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

In ons hotel streven we ernaar om uitzonderlijke service en eersteklas faciliteiten te bieden aan al onze gasten. Het is hartverwarmend om te weten dat dit tot uiting kwam in uw ervaring.

Wij waarderen uw vriendelijke woorden en hopen dat we u in de nabije toekomst weer mogen verwelkomen.

60-69 years
Reviewed: 6 weeks ago (18/09/2024)
Date of experience: 09/2024

Zeer slechte ervaring, nog nooit zoiets meegemaakt. Terwijl het hotel in een prachtige omgeving ligt en 40 jaar geleden misschien mooi was maar nu : vergane glorie... Als hotelgast krijg je de indruk dat het de directie en personeel dat het ze totaal niet interesseert .

Beste Heer Dahak-Molenkamp,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel te delen. Wij stellen uw feedback zeer op prijs en het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed.

We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van onze prachtige omgeving. Ons hotel ligt inderdaad in een prachtig gebied en we zijn er trots op dat we de natuurlijke schoonheid ervan in stand houden.

We begrijpen echter dat de algemene staat van ons hotel een negatieve indruk op u heeft achtergelaten. We willen u ervan verzekeren dat we voortdurend streven naar verbetering en een comfortabel verblijf voor al onze gasten. Onze filosofie is om een gastvrije en aangename sfeer te creëren voor iedereen die door onze deuren loopt.

Wij danken u nogmaals voor uw feedback.

General Manager
Family
70-79 years
Reviewed: 6 weeks ago (16/09/2024)
Date of experience: 09/2024

Prijs kwaliteit prima! Geen luxe maar goed voor een weekend weg

Beste Van Ekeren,

Hartelijk dank voor uw keuze om bij ons in het hotel te verblijven. Het verheugt ons te horen dat u ons hotel van goede waarde vond en geschikt voor een weekendje weg. Wij streven ernaar om onze gasten een comfortabel en aangenaam verblijf te bieden tegen een betaalbare prijs.

Het spijt ons als u het gevoel had dat het hotel te weinig luxe had, want wij begrijpen hoe belangrijk het is om onze gasten een luxe ervaring te bieden. Wij zijn echter wel van mening dat ons hotel alle noodzakelijke voorzieningen en diensten biedt voor een comfortabel verblijf.

Wij danken u nogmaals voor uw positieve feedback en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

60-69 years
Reviewed: 6 weeks ago (14/09/2024)

Mooi weekendje gehad

Beste Achterberg, jan,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het was een genoegen om u als gast te hebben tijdens uw weekend hier.

We zijn erg blij om te horen dat u een heerlijk verblijf bij ons heeft gehad en waarderen uw vriendelijke woorden over ons hotel. Ons team werkt onvermoeibaar om ervoor te zorgen dat elke gast een gedenkwaardig en comfortabel verblijf heeft.

Wij verontschuldigen ons voor eventuele ongemakken tijdens uw verblijf. Wij waarderen echter alle feedback, omdat het ons helpt te verbeteren en in de toekomst uitzonderlijke service te bieden. We hopen dat u, ondanks eventuele tekortkomingen, heeft kunnen genieten van uw tijd hier.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen voor een heerlijk verblijf in ons hotel.

40-49 years
Reviewed: 6 weeks ago (14/09/2024)
Date of experience: 09/2024

Eten en drinken was echt goed. Kamer wat gedateerd en niet schoon. En jammer dat er alleen op vrijdagavond entertainment was. En niet op zaterdagavond

Beste van de Zand, Jeroen,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u van ons eten en drinken heeft genoten. Ons team werkt hard om onze gasten een eetervaring van hoge kwaliteit te bieden.

Het spijt ons dat de kamer niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij werken voortdurend aan het bijwerken en verbeteren van onze accommodaties. Uw opmerkingen zijn genoteerd en zullen in overweging worden genomen voor toekomstige updates.

Wat het entertainment betreft, volgt ons hotel een filosofie van het bieden van een rustige en ontspannen sfeer voor onze gasten om te ontspannen en op te laden. Hoewel we op vrijdag entertainment aanbieden, begrijpen we dat dit misschien niet overeenkwam met uw reisplannen op zaterdagavond.

Wij waarderen uw waardevolle feedback, omdat het ons helpt om de behoeften van onze gasten beter te begrijpen. We hopen dat u overweegt om in de toekomst weer bij ons te verblijven, zodat we uw verwachtingen kunnen overtreffen.

Algemeen directeur
Back to Top CERTIFICATE what's this?