Sauerland Alpin Hotel hotel logohotel logo

"Very satisfied"

Based on 544 reviews
By Thea
60-69 years
Reviewed: 6 weeks ago (13/09/2024)
Date of experience: 09/2024

We hebben genoten van een zeer aangenaam verblijf. Uitstekende service en prima, vers eten. Mooie wandelingen gemaakt in de omgeving; zovanuit het hotel!

Beste Thea,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel te delen. We zijn verheugd te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en heeft genoten van onze uitstekende service en verse gerechten. Ons team is er trots op om uitzonderlijke gastvrijheid te bieden aan al onze gasten.

We zijn ook blij om te horen dat u tijdens uw verblijf de prachtige omgeving van ons hotel heeft kunnen verkennen. Als hotel streven wij er altijd naar om onze gasten de best mogelijke ervaringen te bieden, zowel binnen als buiten ons hotel.

Uw complimenten betekenen veel voor ons en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een aangenaam verblijf.

By Bert en Willy Majoor
60-69 years
Reviewed: 7 weeks ago (11/09/2024)
Date of experience: 09/2024

We hebben een goed verblijf gehad.
Vriendelijk personeel met goede service.
Het eten was erg goed en lekker.

Beste Bert en Willy Majoor,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw recente verblijf bij ons. We zijn erg blij om te horen dat u over het algemeen een goede ervaring heeft gehad, vooral met ons vriendelijke personeel en de geweldige service. Het is ons doel om een uitzonderlijke klantenservice te bieden aan al onze gasten en we zijn blij om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

We zijn ook blij dat u genoten heeft van het eten in ons hotel. Onze koks zijn er trots op dat ze heerlijke gerechten van hoge kwaliteit voor onze gasten maken. Het is altijd een genoegen om positieve feedback over ons culinaire aanbod te ontvangen.

Op <Organization> streven we ernaar om al onze gasten een comfortabel en aangenaam verblijf te bieden. Wij danken u nogmaals voor uw keuze om bij ons te verblijven en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

By Ute und Gerd
70-79 years
Reviewed: 7 weeks ago (11/09/2024)
Date of experience: 09/2024

Ein Hotel mit einem ganz speziellen Charme. Etwas in die Jahre gekommen, aber alles gepflegt und sauber. Sehr freundliches und hilfsbereites Personal.
Das Essen wurde geschmackvoll zubereitet, vielfältiges Angebot, es wurde immer schnell nachgelegt. Es gab vorgewärmte Teller für die Hautspeise.

Liebe Ute und Gerd,

vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt in unserem Hotel entschieden haben und dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Erfahrungen mitzuteilen. Wir freuen uns zu hören, dass Ihnen der einzigartige Charme unseres Hotels gefallen hat und Sie unser Personal als freundlich und hilfsbereit empfunden haben.

Unser Team ist sehr stolz darauf, ein hohes Maß an Sauberkeit zu gewährleisten, und wir freuen uns, dass Sie während Ihres Aufenthaltes alles sehr gepflegt fanden. Wir freuen uns auch über Ihr positives Feedback zu unserem Essen, denn wir bemühen uns, allen unseren Gästen eine Vielzahl von köstlichen Optionen anzubieten.

Wir haben Ihre Anmerkungen zu den vorgewärmten Tellern zur Kenntnis genommen, denn wir sind bestrebt, unseren Gästen das bestmögliche Essenserlebnis zu bieten. Nochmals vielen Dank für Ihre freundlichen Worte und wir hoffen, Sie bald für einen weiteren angenehmen Aufenthalt wieder begrüßen zu dürfen.

Viele Grüße,

By Irene v mierlo gielen
60-69 years
Reviewed: 7 weeks ago (10/09/2024)
Date of experience: 09/2024

Perfecte ligging en een leuk hotel

Beste Irene v mierlo gielen,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel te delen. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van onze gunstige locatie en dat u ons hotel als plezierig ervaren heeft.

In ons hotel streven we er altijd naar om al onze gasten een positieve en gedenkwaardige ervaring te bieden. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd en zal zeker met ons team worden gedeeld.

Bedankt voor uw keuze om bij ons te verblijven en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

60-69 years
Reviewed: 7 weeks ago (09/09/2024)
Date of experience: 09/2024

Ein Hotel, dass in die Jahre gekommen ist. Saunabereich sehr groß, aber nur kleine Sauna vorhanden.
Bedienungspersonal von nett bis sehr nett, einige ziehen aber Miene^^.
Aber ansonsten alles o.k.

Lieber Schurat, Peter,

vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen. Wir freuen uns über Ihre freundlichen Worte über unseren Saunabereich und unser freundliches Personal.

In unserem Hotel bemühen wir uns, allen unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten. Wir verstehen, dass einige Bereiche veraltet erscheinen mögen, aber wir sind stolz darauf, ein sauberes und gut gepflegtes Haus zu haben.

Es tut uns leid, wenn Sie Probleme mit der Größe der Sauna und dem Service hatten. Wir versichern Ihnen jedoch, dass unser Team bestrebt ist, allen unseren Gästen einen hervorragenden Service zu bieten. Wir werden sicherstellen, dass wir uns um alle Bedenken unserer Gäste kümmern.

Insgesamt freuen wir uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns hatten. Es wäre uns ein Vergnügen, Sie in Zukunft wieder bei uns zu begrüßen und Ihre Erwartungen zu übertreffen.

Vielen Dank, dass Sie sich für <Organization> entschieden haben und für Ihr wertvolles Feedback.

Herzliche Grüße

70-79 years
Reviewed: 7 weeks ago (09/09/2024)
Date of experience: 09/2024

Druk hotel. Hardwerkend personeel. De organisatie en logistiek zijn perfect in orde. Het is zeker een aanrader. Overigens was het eten perfect en smaakvol

Beste Dresme, P.T.M.,

Wij willen u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over uw recente verblijf in ons hotel met ons te delen. Wij zijn verheugd te horen dat u een prettige ervaring bij ons heeft gehad en waarderen uw vriendelijke woorden over ons hardwerkende personeel, onberispelijke organisatie en logistiek, en heerlijke eetgelegenheden.

In ons hotel streven we ernaar onze gasten een comfortabel en aangenaam verblijf te bieden, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We zijn blij dat u ons hotel een aanrader vond en dat u genoten heeft van het heerlijke eten dat in ons restaurant geserveerd wordt.

Nogmaals bedankt voor uw keuze voor een verblijf in ons hotel. Het was echt een genoegen om u als gast te hebben, en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

By SEBASTIAN BEINTKEN
50-59 years
Reviewed: 2 months ago (08/09/2024)
Date of experience: 09/2024

WIR WAREN SCHON DAS ZWEITE MAL BEI IHNEN.
WÄHRE ES SCHLECHT WÜRDE ICH NIE WIEDER KOMMEN.
ES IST SAUBER, GUTE, ERLICHE
& BODENSTÄNDIGE KÜCHE ( EIN MITGEREISTER FREUND IST KOCH , SEINE AUSSAGE : WER HIR MECKERT IST SELBER SCHULD, PREIS LEISTUNG GUT ) NETTES & FREUNDLICHES PERSONAL, SEHR BEMÜHT DIE GÄSTE ZU BETREUEN ( ICH ARBEITE SELBER NEBENBEI IM SERVICE ( KELLNER )HAUBTBERUF SCHÄDLINGS BEKÄMPFER ( KAMMERJÄGER ) UND SCHAU SEHR GENAU HIN. )
ALLE GÄSTE DIE VOR ORT WAHREN WAHREN SEHR ENTSPANNT & AUCH DER MUSIK ABEND WAR GUT.VIEL SPASS GEHABT. UND WIR SIND CA 50 JAHRE ALT.
ALL INKLUSIV PACKET VOLLKOMMEN AUSSREICHEND.
DANKE FÜR EIN PAAR ENSPANNTE TAGE .
WIR WÜRDEN / WERDEN WIEDER KOMMEN & HOFFEN DAS SICH DAS HAUS & PERSONAL NICHT ZUM NACHTEIL ENTWIKELN.
EIN LEITFADEN VON EINEM ARBEITGEBER - ES GEHT VORWERTZ ! IMMER RÜCKWERTS NIMMER !
BEI FRAGEN: 0173 8869758
SEBASTIAN.BEINTKEN@RENTOKIL-INITIAL.COM

Lieber SEBASTIAN BEINTKEN,

Vielen Dank, dass Sie sich zum zweiten Mal für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben und dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung zu hinterlassen. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie eine angenehme und entspannende Erfahrung bei uns hatten.

Unser Team ist sehr stolz darauf, unseren Gästen saubere Zimmer, köstliches Essen und freundlichen Service zu bieten. Wir freuen uns über Ihre freundlichen Worte über unsere fleißigen Mitarbeiter, die sich immer sehr bemühen, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu ermöglichen.

Vielen Dank auch dafür, dass Sie die Meinung Ihres Freundes über unsere Küche geteilt haben. Wir bemühen uns, qualitativ hochwertige Mahlzeiten zu einem erschwinglichen Preis anzubieten, und es bedeutet uns sehr viel, dass wir Ihre Erwartungen erfüllt haben.

Es freut uns sehr zu wissen, dass unsere Gäste bei unserem Musikabend entspannen und Spaß haben konnten. Wir glauben daran, eine entspannte Atmosphäre zu schaffen, in der sich alle unsere Gäste unabhängig von ihrem Alter amüsieren können.

Wir freuen uns, dass Sie mit unserem All-inclusive-Paket zufrieden waren, denn wir möchten unseren Gästen alles bieten, was sie während ihres Aufenthalts benötigen.

Seien Sie versichert, dass wir das Feedback jedes Gastes ernst nehmen, denn es hilft uns, die hohen Standards, die wir uns selbst gesetzt haben, zu verbessern und zu erhalten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen, und versprechen Ihnen, dass wir uns auch weiterhin um hervorragende Leistungen bemühen werden.

Nochmals vielen Dank für Ihre Treue, und wenn wir Ihnen in irgendeiner Weise behilflich sein können, zögern Sie bitte nicht, sich jederzeit an uns zu wenden.

Viele Grüße,

By Gé Wansink
60-69 years
Reviewed: 2 months ago (08/09/2024)
Date of experience: 09/2024

Jammer dat we de kegelbaan moesten betalen. Bij de meeste locaties is dit inclusief.

Verder alles prima, eten goed en vriendelijke bediening.

Geachte Gé Wansink,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw recente verblijf in ons hotel. Het verheugt ons te horen dat u genoten heeft van uw algehele ervaring bij ons, van ons heerlijke eten tot ons vriendelijke personeel.

Wat de kegelbaan betreft, begrijpen wij uw teleurstelling dat u hier apart voor moest betalen. Onze filosofie in ons hotel is om een scala aan activiteiten en voorzieningen aan te bieden waaruit gasten kunnen kiezen, zodat ze hun verblijf kunnen aanpassen aan hun voorkeuren. Wij verontschuldigen ons als dit niet duidelijk is gecommuniceerd tijdens uw boekingsproces.

Uw feedback is waardevol voor ons en we zullen er rekening mee houden als we er voortdurend naar streven om de ervaring die we onze gasten bieden te verbeteren. Het was een genoegen om u als gast te hebben en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

By H. Verrips.
60-69 years
Reviewed: 2 months ago (06/09/2024)

Ontspannende dagen gehad.
Zou s'avonds wel een zoutje lusten.

Beste H. Verrips.,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor uw keuze voor een verblijf in ons hotel. We zijn blij te horen dat u een ontspannende tijd heeft gehad tijdens uw verblijf bij ons.

Het spijt ons te horen dat u 's avonds wat snacks miste. In ons hotel streven we ernaar om al onze gasten een comfortabele en plezierige ervaring te bieden, en we waarderen uw feedback. We zullen er rekening mee houden als we onze diensten blijven verbeteren.

We hopen dat uw ervaring bij ons over het algemeen aangenaam was en dat we u de ontspanning konden bieden waar u naar op zoek was. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

60-69 years
Reviewed: 2 months ago (06/09/2024)
Date of experience: 09/2024

Genoten van Uw hotel, niets was te veel.

Beste Stokman, C.M,

Bedankt voor uw keuze om in ons hotel te verblijven en dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat ons team meer dan zijn best heeft gedaan om uw comfort te garanderen. Het bieden van uitzonderlijke service is de kern van onze filosofie, en we zijn blij om te weten dat we uw verwachtingen hebben kunnen overtreffen.

Wij zijn er trots op om onze gasten onvergetelijke ervaringen te bezorgen, en het doet ons plezier om te weten dat niets te veel moeite was tijdens uw bezoek. Uw waardering betekent veel voor ons, en we zullen deze zeker delen met ons team.

Het was een genoegen om u als gast te hebben, en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een aangenaam verblijf.

Algemeen directeur
Back to Top CERTIFICATE what's this?