Sauerland Alpin Hotel hotel logohotel logo

"Very satisfied"

Based on 544 reviews
By Rien
60-69 years
Reviewed: 2 months ago (05/09/2024)
Date of experience: 09/2024

Mooie locatie, goede service, kaner war gedateerd

Beste Rien,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel te delen. We zijn blij om te horen dat u van onze prachtige locatie heeft genoten en onze uitstekende service heeft gewaardeerd. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat al onze gasten een onvergetelijk verblijf hebben.

Wij waarderen uw feedback over de staat van onze kamers. In ons hotel richten we ons op het bieden van een comfortabele en gastvrije sfeer voor onze gasten. Hoewel sommigen bepaalde aspecten misschien als gedateerd ervaren, zijn wij van mening dat dit bijdraagt aan de charme en het karakter van ons etablissement.

Wij zijn dankbaar voor uw klandizie en hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen.

By Spits
60-69 years
Reviewed: 2 months ago (05/09/2024)
Date of experience: 09/2024

Het was fijn om er te vertoeven

Beste Spits,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel te delen. We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en waarderen uw positieve feedback. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat elke gast een comfortabel en aangenaam verblijf heeft, dus het betekent veel voor ons als we vriendelijke woorden van onze gasten ontvangen.

We hopen dat u tijdens uw verblijf bij ons hebt kunnen ontspannen en tot rust bent gekomen. Als hotel is het ons doel om onze gasten een rustige en gastvrije omgeving te bieden, en we zijn blij dat we dat voor u hebben kunnen bereiken.

Nogmaals bedankt voor uw keuze om bij ons te verblijven. We verwelkomen u graag terug in de toekomst.

By Giovanni Martina
Friends
70-79 years
Reviewed: 2 months ago (04/09/2024)
Date of experience: 09/2024

Het is een goede prijs kwaliteit verhouding. Punt van aandacht is misschien de iets te lange wachttijd bij de koffie automaat.

Beste Giovanni Martina,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw recente verblijf in ons hotel. We zijn blij te horen dat u ons hotel een goede waarde vond.

We begrijpen dat u even moest wachten bij de koffieautomaat en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt heeft. Weet echter dat het bieden van service en voorzieningen van hoge kwaliteit onze topprioriteit is en dat we voortdurend streven naar verbetering op alle gebieden.

Wij stellen uw feedback zeer op prijs en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Algemeen directeur
By Familie Pelzer-Molenbroeck J.M..
Family
70-79 years
Reviewed: 2 months ago (04/09/2024)
Date of experience: 09/2024

U moet geen fijne reclame film op internet plaatsen wat niet de werkelijkheid weergeeft, want dit is klanten op het verkeerde been zetten, maar wij moeten u wel zeggen dat het eten lekker en gevarieerd was, goede bediening

Beste Familie Pelzer-Molenbroeck J.M.T.M.,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel met ons te delen. Wij stellen uw feedback zeer op prijs en zijn blij te horen dat u genoten heeft van onze heerlijke en gevarieerde keuken en onze attente service.

Wij verontschuldigen ons als onze marketingmaterialen uw persoonlijke ervaring niet nauwkeurig weergaven. Ons doel is altijd om al onze gasten een gedenkwaardig en comfortabel verblijf te bieden, en wij betreuren elke miscommunicatie van onze kant.

In ons hotel streven we ernaar om voortdurend te verbeteren en de best mogelijke service te bieden. Uw opmerkingen zullen worden gedeeld met ons team, zodat we onze hoge normen kunnen blijven handhaven.

Nogmaals bedankt voor uw keuze om bij ons te verblijven. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een aangenaam verblijf.

Vriendelijke groeten,

Group
30-39 years

Groß, technisch fit und mit Retro- Charme

Lieber Raths, Alexander,

vielen Dank, dass Sie Ihre Erfahrungen in unserem Hotel mit uns teilen. Es freut uns zu hören, dass Sie unser Hotel als geräumig und technologisch ausgestattet empfunden haben, ohne dabei auf einen Hauch von charmantem Retro-Stil zu verzichten.

Als Team sind wir bestrebt, unseren Gästen während ihres Aufenthalts bei uns das bestmögliche Erlebnis zu bieten. Jedes einzelne Detail in unserem Hotel wird sorgfältig ausgewählt, damit sich unsere Gäste während ihres Aufenthalts bei uns wohl und wie zu Hause fühlen.

Nochmals vielen Dank für Ihre freundlichen Worte. Wir hoffen, dass wir Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen dürfen.

Viele Grüße,

By Koop
Date of experience: 08/2024

Leuk verblijf gehad en mooie omgeving

Beste Koop,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw gedachten over uw recente verblijf in ons hotel met ons te delen. We zijn blij te horen dat u een prettige ervaring heeft gehad en de prachtige omgeving heeft gewaardeerd.

In ons hotel streven we ernaar om onze gasten een gedenkwaardig en comfortabel verblijf op een prachtige locatie te bieden. Het is geweldig om te weten dat we deze belofte hebben kunnen waarmaken.

Wij waarderen uw feedback en het zou ons een genoegen zijn om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Hotel für eine kleine "Auszeit", Fitness-Bereich fehlte

Lieber Lindlohr, Hans Martin,

vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung für Ihren kürzlichen Aufenthalt in unserem Hotel zu hinterlassen. Es freut uns zu hören, dass unser Haus den perfekten Rahmen für eine erholsame "Auszeit" bot. Ihr positives Feedback über das Ambiente und die Annehmlichkeiten des Hotels wissen wir sehr zu schätzen.

Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten, die durch das Fehlen eines Fitnessbereichs entstanden sind. Unser Hotel ist stolz darauf, eine friedliche und ruhige Atmosphäre zu bieten, und wir glauben, dass es ein wesentlicher Bestandteil dieser Philosophie ist, die Gäste zu ermutigen, sich von der Technik zu lösen und sich auf die Selbstfürsorge zu konzentrieren. Wir verstehen jedoch, dass einige Gäste den Zugang zu einem Fitnessraum bevorzugen, und wir werden Ihr Feedback berücksichtigen, da wir uns auch weiterhin darum bemühen, allen unseren Gästen ein abgerundetes Erlebnis zu bieten.

Nochmals vielen Dank, dass Sie unser Hotel für Ihren Urlaub gewählt haben. Wir hoffen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen und Ihnen ein weiteres unvergessliches Erlebnis bieten zu können.

Herzliche Grüße

By Thomas K.
Group
50-59 years
Date of experience: 09/2024

Ich habe mich sehr wohl gefühlt, es war eine kleine Zeitreise in die 70er-Jahre.

Lieber Thomas K.,

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung über Ihren kürzlichen Aufenthalt in unserem Hotel abzugeben. Wir freuen uns zu hören, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt und Ihren Aufenthalt genossen haben.

In unserem Hotel bemühen wir uns, allen unseren Gästen ein einladendes und einzigartiges Erlebnis zu bieten. Wir sind stolz darauf, den Charme der 70er Jahre zu bewahren und gleichzeitig moderne Annehmlichkeiten für einen komfortablen Aufenthalt zu bieten. Es ist schön zu wissen, dass Sie diesen Aspekt unseres Hauses zu schätzen wissen.

Nochmals vielen Dank, dass Sie sich für unser Hotel entschieden haben. Wir hoffen, Sie bei einem weiteren unvergesslichen Aufenthalt wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

Viele Grüße,

By Jan & Greetje Haar
Date of experience: 08/2024

Leuke vakantie gehad maar mede door de prijs en bovenvermelde opmerkingen is het dus "niet!" een topvakantie!

Beste Jan & Greetje Haar,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn blij te horen dat u een aangename vakantie in ons hotel heeft gehad. Uw vriendelijke woorden over de prijs en algehele ervaring betekenen veel voor ons en zullen aan ons team worden doorgegeven.

Wij verontschuldigen ons als er aspecten van uw verblijf waren die niet aan uw verwachtingen voldeden. Ons doel is om elke gast een vakantie-ervaring van topkwaliteit te bieden, en we zijn teleurgesteld om te horen dat dit niet volledig bereikt is tijdens uw verblijf. Wij stellen uw feedback op prijs, omdat het ons helpt om onze gasten in de toekomst beter van dienst te zijn.

We hopen dat u ondanks deze problemen toch heeft kunnen genieten van de prachtige omgeving en de voorzieningen die ons hotel biedt. Het is onze filosofie om voortdurend te streven naar uitmuntendheid en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor een vakantie van topklasse.

Family
Date of experience: 09/2024

Te vrede klant goed hotel in mooie omgeving.

Beste ten Have, GERARD,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel te delen. We zijn blij te horen dat u tevreden was met uw verblijf en genoten heeft van onze prachtige omgeving.

In ons hotel streven wij ernaar om al onze gasten een comfortabele en gedenkwaardige ervaring te bieden. Wij zijn erg trots op onze locatie, die een adembenemend uitzicht en een vredige sfeer biedt.

Wij waarderen uw feedback en danken u voor uw keuze om bij ons te verblijven. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen en u opnieuw een aangenaam verblijf te bezorgen.

Algemeen directeur
Back to Top CERTIFICATE what's this?