Sauerland Alpin Hotel hotel logohotel logo

Based on 544 reviews
By Jada
Group
50-59 years
Reviewed: 2 months ago (01/09/2024)
Date of experience: 09/2024

Personal ist freundlich und aufmerksam. Das Hotel und Zimmer/Bad sind doch sehr in die Jahre gekommen. Für das Geld hätten wir modernere Zimmer erwartet.

Liebe Jada,

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns von Ihren jüngsten Erfahrungen in unserem Hotel zu berichten. Wir freuen uns über Ihr positives Feedback zu unserem freundlichen und aufmerksamen Personal. Unser Team ist sehr stolz darauf, allen unseren Gästen einen außergewöhnlichen Service zu bieten.

Wir freuen uns auch über Ihre Meinung zum Gesamtzustand unseres Hotels und unserer Zimmer. Wir arbeiten zwar ständig an der Instandhaltung und Modernisierung unseres Hauses, aber wir verstehen, dass einige Bereiche nicht den Erwartungen aller Gäste entsprechen können. Wir bemühen uns, eine einladende und komfortable Atmosphäre für unsere Gäste zu schaffen, und wir schätzen Ihr Feedback, da es uns hilft, uns zu verbessern und notwendige Änderungen vorzunehmen.

Nochmals vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben, und wir hoffen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

Herzliche Grüße

Geschäftsführer
Group
50-59 years
Reviewed: 2 months ago (01/09/2024)
Date of experience: 09/2024

Alles Sauber und ordendlich, grosse Zimmer mit Riesen Betten.
Wanne mit Duschvorhang ist etwas out.
Hervorragendes Frühstpck und Abendessen

Lieber Krentscher, Detlef,

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung für Ihren kürzlichen Aufenthalt in unserem Hotel zu hinterlassen. Es freut uns zu hören, dass Sie unsere Zimmer sauber und ordentlich fanden, mit bequemen Betten. Es freut uns auch zu hören, dass Ihnen unser Frühstücks- und Abendessenangebot gefallen hat.

Ihre Rückmeldung bezüglich der Badewanne mit Duschvorhang haben wir zur Kenntnis genommen. In unserem Hotel bemühen wir uns, moderne Annehmlichkeiten zu bieten und gleichzeitig eine gemütliche und einladende Atmosphäre zu schaffen. Wir bewerten und aktualisieren unsere Einrichtungen ständig auf der Grundlage der Wünsche unserer Gäste.

Wir bedanken uns für Ihre freundlichen Worte und Ihr wertvolles Feedback, das uns hilft, das Gesamterlebnis für unsere Gäste zu verbessern und zu steigern. Wir hoffen, dass wir Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen dürfen.

Viele Grüße,

Geschäftsführer
By Smets mtj
50-59 years
Reviewed: 2 months ago (31/08/2024)
Date of experience: 08/2024

Prima, alles was perfect geregeld

Beste Smets mtj,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw recente verblijf in ons hotel. Het verheugt ons te horen dat alles perfect geregeld was en dat u een geweldige ervaring bij ons heeft gehad.

In ons hotel is het onze filosofie om elke gast een uitzonderlijk verblijf te bieden, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw positieve feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om door te gaan met het leveren van topservice.

We hopen u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een zorgeloos verblijf.

By Ronald
60-69 years
Reviewed: 2 months ago (28/08/2024)
Date of experience: 08/2024

Wel goed, maar niet snel weer boeken

Beste Ronald,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel te delen. We zijn blij om te horen dat uw verblijf over het algemeen goed was. Het is altijd een genoegen om positieve feedback van onze gasten te ontvangen.

Het spijt ons te horen dat u in de nabije toekomst misschien niet opnieuw bij ons zult boeken. Ons doel is om al onze gasten een gedenkwaardig en plezierig verblijf te bieden, en het spijt ons als we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

In ons hotel streven we ernaar om de ervaring van onze gasten voortdurend te verbeteren en te vergroten. Uw feedback zal ons zeker helpen in dit proces.

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen en u te laten zien hoe toegewijd wij zijn aan het leveren van uitzonderlijke service.

50-59 years
Reviewed: 2 months ago (27/08/2024)
Date of experience: 08/2024

we hebben een fijn verblijf gehad.

Beste van der Ben, DJJ,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling voor ons hotel achter te laten. We zijn verheugd te horen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad.

In ons hotel streven wij ernaar om onze gasten een comfortabele en plezierige ervaring te bieden. We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en uw verblijf onvergetelijk hebben kunnen maken.

Wij waarderen uw vriendelijke woorden en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Friends
60-69 years
Reviewed: 2 months ago (25/08/2024)
Date of experience: 08/2024

Prima hotel, schoon en fijne bedden, wel verouderd

Beste Hardiek, B,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat onze ongerepte accommodaties en comfortabele bedden aan uw verwachtingen voldeden.

Wij streven ernaar om al onze gasten een gastvrije en comfortabele omgeving te bieden, en wij waarderen uw feedback over het feit dat ons hotel verouderd is. Weet dat we altijd op zoek zijn naar manieren om de ervaring van onze gasten te verbeteren.

We hopen dat u overweegt om in de toekomst weer bij ons te komen logeren, want we blijven ons hotel updaten en verbeteren. Wij danken u nogmaals voor het kiezen van ons als uw accommodatie tijdens uw reis.

By T. Eichelberg-Wals
Family
60-69 years
Reviewed: 2 months ago (25/08/2024)
Date of experience: 08/2024

Ik ben nog bont en blauw van de lift !!! Mijn beide armen , de ene onderarm van het tegenhouden van beide zware deuren , en de andere omdat ik met een gang tegen de, ook al zware, ijzeren zijkant, aan gesmeten ben!!! Jammer 1 zo n klein mini liftje!!! Voor zo' n groöt hotel!

Beste T. Eichelberg-Wals,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn blij te horen dat u over het algemeen een aangenaam verblijf in ons hotel heeft gehad.

Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat veroorzaakt is door de grootte van onze lift. Ons hotel is gevestigd in een historisch gebouw en we hebben ons best gedaan om de originele kenmerken te behouden en tegelijkertijd de veiligheid en het comfort van onze gasten te garanderen. We begrijpen dat de liften aan de kleine kant zijn, maar we verzekeren u dat ze regelmatig geïnspecteerd en onderhouden worden.

Desalniettemin waarderen wij uw feedback en zullen deze in gedachten houden bij het verbeteren van onze faciliteiten voor het gemak van onze gasten. Nogmaals bedankt voor uw keuze om bij ons te verblijven, en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

By Klaas Post
Date of experience: 08/2024

We hebben genoten. Alles was prima in orde.

Beste Klaas Post,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel te delen. We zijn blij te horen dat u van uw verblijf genoten heeft en dat alles in orde was.

In ons hotel streven we ernaar om uitzonderlijke service en comfort te bieden aan al onze gasten. Het is hartverwarmend om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.

We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen.

By Korte
Date of experience: 08/2024

Alles in hotel is goed geregeld eten drinken en extra hapjes personeel vriendelijk allen de lift gaat te snel dicht voor oudere mensen de hygiëne in diouce kan beter afzuiging wc was niet fris lucht blijft hangen in badkaneren prijs verschil met vroeg boekingen was ik niet nee oo de hoogte schilderen wel een paar honderd euro

Beste Korte,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel te delen. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van onze goed georganiseerde faciliteiten, heerlijk eten en drinken, en vriendelijk personeel.

Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat veroorzaakt is doordat de lift te snel dicht ging voor oudere gasten en voor problemen met de netheid van de toiletten. Onze hoogste prioriteit is om het comfort en de tevredenheid van al onze gasten te garanderen, ongeacht hun leeftijd, en we zullen uw feedback zeker meenemen in ons streven om onze diensten voortdurend te verbeteren.

Wat betreft het prijsverschil voor vroege boekingen: wij streven er altijd naar om concurrerende tarieven te bieden en tegelijkertijd voorzieningen en diensten van hoge kwaliteit te leveren. Het spijt ons als dit niet effectief aan u is gecommuniceerd tijdens uw boekingsproces.

Wij waarderen uw waardevolle feedback, omdat het ons helpt te begrijpen hoe we onze gasten beter van dienst kunnen zijn. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen en u een nog aangenamer verblijf te kunnen bieden.

By Snijders
40-49 years
Date of experience: 08/2024

Erg vriendelijk personeel, zeer goed eten. Omgeving is prima

Beste Snijders,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Het verheugt ons te horen dat u ons personeel vriendelijk vond en van het eten heeft genoten tijdens uw verblijf.

We zijn ook blij dat u de omgeving naar uw zin vond.

In ons hotel streven we ernaar om uitzonderlijke service en een heerlijke keuken te bieden, dus het is geweldig om zulke positieve feedback te ontvangen.

Bedankt dat u voor ons hotel heeft gekozen en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Algemeen directeur
Back to Top CERTIFICATE what's this?