Sauerland Alpin Hotel hotel logohotel logo

"Very satisfied"

Based on 545 reviews
By Snijders
40-49 years
Reviewed: 2 months ago (24/08/2024)
Date of experience: 08/2024

Erg vriendelijk personeel, zeer goed eten. Omgeving is prima

Beste Snijders,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Het verheugt ons te horen dat u ons personeel vriendelijk vond en van het eten heeft genoten tijdens uw verblijf.

We zijn ook blij dat u de omgeving naar uw zin vond.

In ons hotel streven we ernaar om uitzonderlijke service en een heerlijke keuken te bieden, dus het is geweldig om zulke positieve feedback te ontvangen.

Bedankt dat u voor ons hotel heeft gekozen en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Algemeen directeur
80+ years
Reviewed: 2 months ago (23/08/2024)
Date of experience: 08/2024

Prettig verblijf in dit hotel

Beste Bruijn,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel te delen. Het verheugt ons te horen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad.

Wij streven ernaar om onze gasten uitzonderlijke service en een comfortabel verblijf te bieden, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

In ons hotel geloven we in het creëren van een warme en gastvrije sfeer voor al onze gasten. We zijn blij dat u ons hotel een aangename plek vond om te verblijven.

Wij danken u nogmaals voor het kiezen van ons hotel voor uw recente reis. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Algemeen directeur
By Ria en Bert van Buren
60-69 years
Reviewed: 2 months ago (21/08/2024)
Date of experience: 08/2024

Een prima hotel waar we graag terug willen komen

Beste Ria en Bert van Buren,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in ons hotel. Wij zijn erg blij om te horen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad en dat u overweegt om in de toekomst terug te komen. In ons hotel streven we ernaar om een gastvrije sfeer en uitzonderlijke service te bieden aan al onze gasten. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen voor een aangenaam verblijf.

By Jannes en Harriët

heerlijke vakantie gehad.

Beste Jannes en Harriët,

Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel voor uw recente vakantie. We zijn erg blij om te horen dat u een geweldige tijd bij ons heeft gehad. Wij stellen uw positieve feedback zeer op prijs en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

By Anne-Marie Bom
Date of experience: 08/2024

Geen locatie voor kinderen. Wij zullen geen vakantie meer boeken.

Beste Anne-Marie Bom,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn blij om te horen dat ons hotel niet geschikt was voor kinderen en we respecteren uw beslissing om niet nog een vakantie bij ons te boeken. Ons hotel streeft naar een ontspannen en rustige omgeving voor onze gasten. We hopen dat u ons overweegt voor toekomstige verblijven als u op zoek bent naar een rustig toevluchtsoord.

Nogmaals bedankt voor uw beoordeling.

Met vriendelijke groet,

By Addy Keeris

Wij waren goed tevreden

Beste Addy Keeris,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven over uw recente verblijf bij ons. We zijn erg blij om te horen dat u tevreden was met uw verblijf in ons hotel. Het is altijd een genoegen om positieve feedback van onze gasten te ontvangen.

We zijn blij dat u ons trouw bent gebleven en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

40-49 years
Date of experience: 08/2024

Een goed en vriendelijk hotel

Beste Reinders, JAG,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven over uw recente verblijf in ons hotel. We zijn blij te horen dat u ons hotel goed vond en dat ons personeel vriendelijk was. Ons team is erg trots op het leveren van uitzonderlijke service aan onze gasten. Bedankt voor uw vriendelijke woorden en we hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen.

Friends

Es war ein wunderschönes Wochenende

Lieber Kister, Claudia,

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Erfahrungen in unserem Hotel mitzuteilen. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie ein wunderbares Wochenende bei uns hatten. Unser Team arbeitet hart daran, dass alle unsere Gäste einen unvergesslichen Aufenthalt haben. Wir hoffen, dass wir Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen dürfen.

Viele Grüße,

Geschäftsführer
By Kruisbergen
Date of experience: 08/2024

Goed verzorgd en leuk verblijf gehad.

Beste Kruisbergen,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in ons hotel. We zijn blij te horen dat u een aangenaam en comfortabel verblijf heeft gehad. Ons team werkt onvermoeibaar om onze gasten een comfortabel en onvergetelijk verblijf te bieden. Het was een genoegen om u te ontvangen en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

By John en nel Miltau
80+ years
Reviewed: 2 months ago (17/08/2024)
Date of experience: 08/2024

Vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamer zag er keurig en netjes uit
Alleen jammer dat er een bad in zat en geen douche. Een bad is altijd glad en daardoor val gevoelig.

Beste John en nel Miltau,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw recente verblijf in ons hotel. We zijn erg blij om te horen dat u ons personeel vriendelijk en behulpzaam vond en dat u genoten heeft van de netheid van uw kamer. Het spijt ons dat u de badkuip niet prettig vond, want we weten dat veiligheid een topprioriteit is voor onze gasten. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Algemeen Directeur
Back to Top CERTIFICATE what's this?