SORAT Hotel Ambassador Berlin hotel logohotel logo

"Good"

Reviewed: 5 days ago (24/01/2020)
Date of experience: 01/2020

I have visited the hotel quite often and generally very happy with my visit. Unfortunately my allocated room was inappropriate because of noise from the lift. Unfortunately if earlier guests don't report issues to yourselves you aren't aware of a problem.

Dear Guest,
Many thanks for your feedback. We hope to see you again! Kind regards, the Management
Reviewed: 1 week ago (21/01/2020)
Date of experience: 01/2020

Ein gutes Hotel mit super Frühstück ! Die Lage ist Top ! Vielleicht könnten die Betten etwas härter sein ( Zi 602 ) aber sonst war alles prima !!!

Sehr geehrter Gast, wir bedanken uns recht herzlich, dass Sie sich die Zeit für diese Bewertung genommen haben. Wir hoffen, dass Sie eine angenehme Heimreise hatten und würden uns freuen, Sie sich bald wieder von unserem Service im SORAT Hotel Ambassador begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße aus Berlin. Die Direktion
Reviewed: 1 week ago (19/01/2020)

Exceptional stay for tourists

By Mr R Patel
Reviewed: 2 weeks ago (18/01/2020)
Date of experience: 01/2020

Excellent. Staff most friendly and welcoming

Dear Guest,
Reviewed: 2 weeks ago (17/01/2020)

Sehr angenehm und empfehlenswert

Reviewed: 2 weeks ago (17/01/2020)
Date of experience: 01/2020

Siehe oben! Ich würde weder wiederkommen noch dieses Hotel empfehlen.

Reviewed: 2 weeks ago (16/01/2020)

Good place. I recomand.

Dear Guest,
Reviewed: 2 weeks ago (16/01/2020)
Date of experience: 12/2019

Gute Lage, Preis-Leistungsverhältnis gut.

Reviewed: 2 weeks ago (14/01/2020)
Date of experience: 01/2020

I had a nice stay in a quiet room - the staff is very friendly, great service - good location

Dear Guest,
Reviewed: 2 weeks ago (13/01/2020)

in Ordnung für mich!